{ "error_code": "500", "data": { "zhuang_tai": "token_no", "times": "1764534770" } }{ "error_code": "500", "data": { "zhuang_tai": "token_no", "times": "1764528074" } } СИМВОЛІКА КОЛЕДЖУ
Скачать шаблон Joomla с JooMix.org

Explore

ВИБОРИ РЕКТОРА 2026

МОН оголошує конкурс на заміщення посади ректора Національного університету харчових технологій

НАКАЗ Про оголошення конкурсу на заміщення посади ректора Національного університету харчових технологій

НАКАЗ Про організацію виборів ректора Національного університету харчових технологій №179 від 27.10.2025

ПОЛОЖЕННЯ про порядок обрання ректора НУХТ

ПОЛОЖЕННЯ про Організаційний комітет з проведення виборів ректора НУХТ

ПОЛОЖЕННЯ про Головну виборчу комісію з проведення виборів ректора НУХТ

ПОЛОЖЕННЯ про дільничу виборчу комісію з проведення виборів ректора НУХТ

ПОЛОЖЕННЯ про порядок обрання представників

ПОРЯДОК акредитації та організації роботи спостерігачів на виборах ректора

ПОРЯДОК подання до розгляду

ПЕРЕЛІК документів

 

Протоколи засідань Організаційного комітету НУХТ

ПРОТОКОЛ №1 від 29 жовтня 2025р.

ПРОТОКОЛ №2 від 04 листопада 2025р.

ПРОТОКОЛ №3 від 26 листопада 2025р.

 

Протоколи засідань регіонального організаційного комітету К-ПФКХП НУХТ

ПРОТОКОЛ №1 від 30 жовтня 2025р.

 

Протоколи засідань дільничної виборчої комісії  К-ПФКХП НУХТ

ПРОТОКОЛ №1 від 31 жовтня 2025р.

ПРОТОКОЛ засідання Дільничої виборчої комісії студентів №1 

ПРОТОКОЛ засідання Дільничої виборчої комісії студентів №2

ПРОТОКОЛ загальних зборів №1

ПРОТОКОЛ засідання лічильної комісії №1

ПРОТОКОЛ засідання лічильної комісії №2

Критерії оцінювання знань, умінь і навичок здобувачів освіти

В основу оцінювання навчальних досягнень студентів покладено компетентнісний підхід.

Вимоги до результатів навчання для забезпечення наскрізного компетентнісного підходу корелюються з дескрипторами Національної рамки кваліфікацій.

При оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти враховуються наступні загальні критерії:

  • характеристика відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;
  • якість знань: повнота, глибина, гнучкість, системність, міцність;
  • сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
  • рівень здатності до здійснення розумових операцій: уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
  • досвід творчої діяльності: уміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези;
  • самостійність оцінних суджень.

При вивченні предметів загальноосвітнього циклу за 12-бальною шкалою.

При вивченні дисциплін, що формують загальні та спеціальні компететнтності, передбачені відповідною ОПП, оцінювання рівня навчальних досягнень здійснюється за 4-бальною шкалою.

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти доводяться до відома здобувачів освіти на першому занятті з дисципліни/предмета, що вивчається, і не змінюється впродовж усього терміну вивчення дисципліни/предмета.

Ми на карті

Контакти

м. Кам'янець-Подільський,
вул. Павла Скоропадського, 2

  • Teл: +38 (03849) 7-47-72;
  • +380682764139 (приймальна комісія)
  • Email: kpkhp@i.ua

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…